Thursday, June 4, 2009

Stesen Ketapi


HDR @ High Dynamic Range








Lokasi photoshoot kali ni ialah di stesen ketapi alor star..kenapa? sebab kali ni saje nak cari bangunan lama yg masih ade kat alor star ni..lgpun kawasan ni kalau tanya budak2 zaman skang confirm xtau sbb dah dipinggirkan oleh pembangunan yg pesat..pewhh ayat hehe..stesen ketapi ni masih menggunakan banggunan yg asal..byk angle yg menarik aku nak kongsikan kat sini..tapi buat mase skang malas nak edit gambar lg..so aku akan upload time to time..insya-allah..aku buat photoshoot ni dgn member..dia jadi assistant aku ngeh ngeh..bawak beg camera kemana saja aku pegi huhu..die baru berjinak-jinak ayam utk menceburkan diri dlm bidang photographer ni..so aku pun memberi sedikit tunjuk ajar kepada beliau..so sila beri komen yg membina tentang gambar2 ni..bukan mengutuk ok..

+sila klik gambar utk view yg lebih jelas+

No comments:

Post a Comment